10-15-2019, 6:56
Cała praca zajęła mi ok 3h z jedzeniem pizzy i piciem piwa, do rzeczy:
1. Ściągamy koło lewe przednie
2. Nakrętka od półośki
3. Sworzeń wahacza dolny
4. Widelec amortyzatora + 2 śrubki 10 mocujące przewód ABS.
5. Półoś, odkręcamy 3 śruby 12 i wychodzi z oringiem.
6. Akumulator, podstawa.
7. Alternator, pasek, łapa.
8. Przewód masowy w bloku koło rozrusznika.
9. Trzymajka przewodów śrubka 10 na łapie poduszki.
10. Górna nakrętka poduszki.
11. Podnosimy silnik troszkę do góry i możemy odkręcać 3 śruby mocujące łapę.
12. Przewody od rozrusznika.
13. Dwie śruby mocujące rozrusznik.
Mam wszystko zapisane w zeszyciku, upewnię się czy czegoś nie pominąłem. Wydechu nie trzeba ściągać, jeśli ktoś ma sprytne ręce i troszkę siły to bez problemu odkręci wszystko. Dla wygody odkręciłem o kilka rzeczy więcej tutaj opisanych, może ktoś ogarnie szybciej
1. Ściągamy koło lewe przednie
2. Nakrętka od półośki
3. Sworzeń wahacza dolny
4. Widelec amortyzatora + 2 śrubki 10 mocujące przewód ABS.
5. Półoś, odkręcamy 3 śruby 12 i wychodzi z oringiem.
6. Akumulator, podstawa.
7. Alternator, pasek, łapa.
8. Przewód masowy w bloku koło rozrusznika.
9. Trzymajka przewodów śrubka 10 na łapie poduszki.
10. Górna nakrętka poduszki.
11. Podnosimy silnik troszkę do góry i możemy odkręcać 3 śruby mocujące łapę.
12. Przewody od rozrusznika.
13. Dwie śruby mocujące rozrusznik.
Mam wszystko zapisane w zeszyciku, upewnię się czy czegoś nie pominąłem. Wydechu nie trzeba ściągać, jeśli ktoś ma sprytne ręce i troszkę siły to bez problemu odkręci wszystko. Dla wygody odkręciłem o kilka rzeczy więcej tutaj opisanych, może ktoś ogarnie szybciej