09-09-2014, 5:11
Witam
A wiec stało sie, puchną mi węże od chlodnicy, obstawiłem uszczelke pod głowicą.
Kupiłem w Aso dwie uszczelki, i mam kilka pytań do osób, które samodzielnie uporali się z wymianą.
1. Lewa głowica wyszła bez problemu, a z prawą mam problem. Co może ją jeszcze trzymać ? (alternator?)
2. stara uszczelka w lewej głowicy jest znacznie grubsza od tej z aso. Czy mam się obawiać ?
3. I jak to jest z planowaniem głowic w V6 - ach, są dość małe. Czy jest konieczność planowania takiej głowicy (oczywiście 2 szt?)
A wiec stało sie, puchną mi węże od chlodnicy, obstawiłem uszczelke pod głowicą.
Kupiłem w Aso dwie uszczelki, i mam kilka pytań do osób, które samodzielnie uporali się z wymianą.
1. Lewa głowica wyszła bez problemu, a z prawą mam problem. Co może ją jeszcze trzymać ? (alternator?)
2. stara uszczelka w lewej głowicy jest znacznie grubsza od tej z aso. Czy mam się obawiać ?
3. I jak to jest z planowaniem głowic w V6 - ach, są dość małe. Czy jest konieczność planowania takiej głowicy (oczywiście 2 szt?)