04-30-2017, 6:34
Nie miałem nigdy tego typu problemów u siebie. Mam ten sam moduł co Peter, ale zaznaczyłem jak zamawiałem i dodali mi 2 diody które gdzieś trzeba było domontowac, ale nie pamietam dokładnie gdzie.
Plus w komorze silnika
|
04-30-2017, 6:34
Nie miałem nigdy tego typu problemów u siebie. Mam ten sam moduł co Peter, ale zaznaczyłem jak zamawiałem i dodali mi 2 diody które gdzieś trzeba było domontowac, ale nie pamietam dokładnie gdzie.
04-30-2017, 15:27
(04-30-2017, 6:34 )strugar napisał(a): Nie miałem nigdy tego typu problemów u siebie. Mam ten sam moduł co Peter, ale zaznaczyłem jak zamawiałem i dodali mi 2 diody które gdzieś trzeba było domontowac, ale nie pamietam dokładnie gdzie. Diody trzeba wlutować w żyłę od swiateł długich. Jej brak może powodować napięcia wrotne, które mogą zaburzać pracę modułu DRL.
05-07-2017, 3:49
Ja nadal sugeruję podpięcie się kabelkiem o małym przekroju pod bezpiecznik. Tak będzie prościej niż grzebanie w wiązce kabli.
05-07-2017, 6:53
no i generalnie sprzedawca mi niewiele pomógł.
Tyle, że ja dalej nie chce wpinać się we wiązki no i przeciągać "kabelków". Gdyby tak to miała wyglądąc i bym o tym wiedział to nie kupiłbym tego modułu, jakiś moduł był a DRL miały być jednocześnie kierunkami.
v6
05-11-2017, 8:10
Znalazłem sobie plusik - na ścianie grodziowej we wiązce, jest takie nieosłonięte miejsce. Łatwo tam się wpiąć. Kombinowałem jeszcze wpięcie w skrzynkę bezpieczników i to by była najlepsze opcja, bo nie będzie tego widać, ale może być problem z przeciągnięciem przewodu koło oryginalnej wiązki.
v6
05-15-2017, 10:16
zdecydowałem się pobranie plusa z żółtego przewodu w skrzynce bezpieczników. Przewód czarny poprowadzony tak, że jest niezauważalny[jeśli o nim nie wiesz ] i dzięki temu to podłączenie spełnia wymaganie, które postawiłem sobie na początku - brak widocznej ingerencji w wiązkę.
v6
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|