12-11-2017, 3:27
Zakładając, że mam wolne nadwozie z serii KB, jak myślicie na co można to nałożyć, aby zrobić z tego driftowóz? BMW 5?
v6
KB RWD
|
12-11-2017, 3:27
Zakładając, że mam wolne nadwozie z serii KB, jak myślicie na co można to nałożyć, aby zrobić z tego driftowóz? BMW 5?
v6
(12-11-2017, 3:27 )Legend95 napisał(a): Zakładając, że mam wolne nadwozie z serii KB, jak myślicie na co można to nałożyć, aby zrobić z tego driftowóz? BMW 5? Mając całe nadwodwozie.. hmmm... widziałem kiedyś projekt z półtorej auta, tj, buda jednego + rybia głowa z drugiego. Efekt był taki że silnik wylądował za przednimi siedzeniami. Cała podłoga wycięta i wsadzony kompletny układ napedowy z fwd. Coś na zasadzie stratopoloneza. Wszystko w imię zorobienia z accorda auta rwd z centralnie umieszczonym silnikiem. Najlepsze jest to że się udało i został zrobiny pelnosprawny driftowoz. W mariażu honda+bmw najwiekszy problem to chyba silnik wzdłużny vs poprzeczny. Gdybym już miał walczyć z czymś takim to chyba udezyłbym w projekt 1uz lub 2jz + napęd z toyoty. Jednka z ekonomicznego punktu widzenia taniej upchnąć tam coś z bmw... m20b35 np. Pancernik, piękny rzędowy silnik o nieziemskim dźwięku. A i dostępność jak i ceny dużo lepsze. Jeżeli poszukać dalej dobrą opcją byłoby wsadzenie coś z volvo, 2.5t (B5254T4) silnik montowany poprzecznie i napęd na cztery łapy, więc przeniesienie napędu też jest opcja przełożyć. Dodatkowo tu masz na starcie 300KM Można też iść na całość, wycisnąć bebechy z imprezy sti. Albo np. 2.7bit z a6c5 które można bez problemu porobić na +600hp i wykminić coś z torsenem którego z powodu doświadczeń jestem wielkim fanem.
12-11-2017, 20:33
Szkoda rzeźby, w tych pieniądzach kupisz mx5 lub e36 (i jeszcze sporo zostanie) i możesz uczyć się jeździć bez obaw o koszty, no chyba że jest plan na zrobienie sztuki dla samej sztuki.
12-11-2017, 20:41
(12-11-2017, 20:33 )carlos napisał(a): Szkoda rzeźby, w tych pieniądzach kupisz mx5 lub e36 (i jeszcze sporo zostanie) i możesz uczyć się jeździć bez obaw o koszty, no chyba że jest plan na zrobienie sztuki dla samej sztuki. A to oczywiste, za ułamek pieniędzy potrzebnych na taką zabawę można kupić auto już jeżdżące i się bawić bez bólu i grzechu. Najtańsze projekty jakie widziałem to sciera + silnik ze scorupy + spawarka do zaspawania satelitek. Koszt? Ok. 1500zl. A na pokladzie 150KM i zero stresu że auto się rozbije. Za to zabawy w pieruny.
12-11-2017, 21:38
Ma być buda KB, resztę mogę wyciąc, aby upchnąć napęd. Przekonuje mnie bmw bo jest dostępne i tanie co przy rzeźbie i sporcie ma duże znaczenie - miałem kiedyś zmota w teren silnikiem bmw 4,4 i byhem mega zadowolony z ceny części i trwałości.
Ktoś na świecie to już robił?
v6
12-11-2017, 22:19
Raczej wątpię, byłbyś pierwszy
Opcja wydaję się dobra, wcisnąć tam m62b40 lub b44 tylko tam raczej nie ma bata żeby to zmieścić... cały napęd wsadzić perfidnie z e38 i byłoby do upania. Zastanawia mnie tylko problem skrzyni, jakis manual z e39??
12-11-2017, 23:25
i tak będzie klatka więc dopuszczam solidne cięcie tego co w środku. Zawieszenie raczej na osobnej ramie. Jeśli ktoś to robił to byłoby łatwiej bo minałbym etapy, których wywazałbym otwarte drzwi.
4.4 wychodził z manualem...ale rzadko.
v6
12-12-2017, 0:20
Jedyny Legend KB do sportu jaki kojarzę to ten od Spoon, ale on opierał się na oryginalnym silniku i napędach.
https://www.youtube.com/watch?v=8pbGmBCzUx8 https://www.youtube.com/watch?v=T-usqk6kkv8 Ten drugi filmik widziałem też z angielskimi napisami, ale nie potrafię teraz go zlokalizować.
Legend twój pomysł to nie jest wyważanie drzwi tylko wchodzenie z całą ścianą
Jak już tak grubo chcesz iść.... to najlepiej zbudować ramę z klatką założyć do tego silnik, napędy i zwias jak w offroad i nałożyć karoserię... tu masz ścieżkę utratą i znaną. Wydaję mi się że odpada masa komplikacji, tniesz bude bez litości a ramę budujesz tak by tylko wymiary sie zgrały na dole przy podluznicach i na kielichach żeby to złożyć do kupy... silnik może być umieszczony z przodu lub centralnie... Plus jest taki że takiego potworka możesz wyważyć jak chcesz zawieszenie mozesz budować jakie tylko chcesz i ogólnie nic prócz fantazji i gotówki Cię nie ogranicza. Co nie znaczy że to proste bo ogrom pracy i projektowania przytlacza.
12-12-2017, 6:29
no właśnie - mam obawę, że jak pojadę po bandzie to zrobię kolejny pomnik ukończony w 30%.
myślę, e prościej ramy pomocnicze zrobić lub własnej konstrukcji łapy silnika i skrzyni. Czekam na zielone światło od gościa co ma budę
v6
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|