Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
01-12-2011, 4:44
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-12-2011, 4:45 przez limak33.)
W tym wątku zamieszczę relację z montażu oryginalnego zestawu doświetlania zakretów w wersji poliftowej (inny kształt samych lamp)
wersja przed liftowa:
wersja poliftowa:
Najpierw postanowiłem wyciąć otwory pod lampy, jako, że mam zderzak JDM wystarczyło zrobić szablon, adrysować i dremel w dłoń.
Szablon do pobrania:
na lewą stronę:
na prawą stronę:
tak należy go przyłożyć:
c d n
v6
Liczba postów: 264
Liczba wątków: 17
Dołączył: Oct 2009
Reputacja:
1
Jak dla mnie psuje to ogólny wygląd legendy :/
Jeździłeś już jakimś legendem z takim doświetlaniem? Ciekawy jestem czy dobrze będzie spełniać swe zadanie.
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
długo myśałem czy je zamontować, leżą już prawie rok, spróbuję, może nie będzie straszyć wyglądem.
Jeździłem, niestety tylko po placu Legendem z doświetlaniem, na pewno przy wąskich i wolnych zakrętach coś będzie więcej widać, Trochę obciach, że nie można tego odłączać, bo po co w trasie doświetlanie przy zmianie pasa...
Mozna pomyśleć nad ich wyłącznikiem, ale już nie mam miejsca na przyciski
pozostaje zmota, ale nad wyłączaniem cornerów się zastanowię, może wiecie gdzie umieścić ich przełącznik?
v6
Liczba postów: 264
Liczba wątków: 17
Dołączył: Oct 2009
Reputacja:
1
Moim zdaniem jak już będą to niech działają cały czas. Nawet przy zmianie pasa ruchu niech sobie świecą, zawsze bezpieczniej, czy to w dzień czy w nocy, czasem może będzie bardziej widoczne niż kierunkowskaz.
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
decyzja zapadła o wpięciu się w przełącznik, aby móc ew. wyłączyć doświetlanie.
dzięi temu, że miałem wiązkę i oryginalny przekaźnik muszę się jedynie ograniczyć do ściągnięcia zderzaka, i podpięcia się w instalację, w oryginalne wtyczki, bez przecięcia ani 1cm kabla, jedynie trzeba pociągnąć zasilanie + przez bezpiecznik, to wszystko. Jeden z prostszych modów
v6
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
akcja zkończona
opis kabli:
-BLU/WHT - lampa doświetlająca-strona kierowcy
-BLU/RED - lampa doświetlająca - strona pasażera
-WHT - stałe napięcie - podpinamy przez bezpiecznik 15A
-BLK - masa
-RED/BLK - sygnał do modułu sterującego, możemy podpiąć pod pozycyjne(seria) lub pod światłą mijania
-GRN-BLU - kierunek kierowcy
-GRN/YEL - kierunek pasażera.
jeśli wiązka jest w całości to bez przeciącia kabli podłączymy wszystko elegancko, sprawdzałem i przy awaryjnych lampy się nie włączają, fajny bajer
v6
Liczba postów: 54
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2011
Reputacja:
0
doświetla te zakręty czy to tylko fajny bajer?